НОВОРІЧНИЙ КОРПОРАТИВ - ГОТОВІ КОНЦЕПЦІЇ ТА БЮДЖЕТИ ДО НИХ

Середня вартість організації новорічного корпоративу
в Дніпрі на грудень 2021 року.

МІНІМУМ

35 000,00 грн.

усе свято

ВЕДУЧІЙ
з досвідом від 5 років.

Сценарій,
конкурси та подарунки для них.

ЗВУК, СВІТЛО, Екран, DJ.

Траспортні витрати

Координатор

Агентська комісія

середній

55 000,00 грн.

усе свято

ВЕДУЧІЙ
з досвідом від 5 років

Сценарій,
конкурси та подарунки для них.

Шоу-балет, ілюзіоніст або
файер-шоу на вибір.

фото-зона стандарт

ЗВУК, СВІТЛО, Екран, DJ.

Фото-сет в ПОДАРУНОК*

*професійний Фотограф
на зустріч гостей

Траспортні витрати

Координатор

Агентська комісія

ОПТИМАЛЬНИЙ

от 150 000,00 грн.

усе свято

ЗІРКОВИЙ ВЕДУЧІЙ

Сценарій,
конкурси та подарунки для них.

Шоу-балет, ілюзіоніст або
файер-шоу на вибір.

Кавер -гурт, виконавець
або ЗІРКА

Повний технічний супровід: звук, СВІТЛО, Екран, DJ, технічний райдер в незалежності від локації

фото-зона в концепції заходу

фотограФ в подарунок

Координатор

Траспортні витрати

Агентська комісія

Що таке тематична вечірка? Це новорічний корпоративний захід, започаткований на певній, цікавою для всіх темі.
До Вашої уваги фахівці відділу корпоративних заходів компанії Лакшері Комунікейшн (Luxury Communication) пропонують декілька давно вподобаних концепцій, сценаріїв тематичних новорічних корпоративних заходів. Щоб ознайомитися з Концепціями Новорічного Корпоративу 2022 тисніть на кнопку низжче.

Чому організацію корпоративного заходу потрібно довірити
івент-агенції Luxury Communication?

Агенція з організації корпоративних заходів Luxury Communication – це команда професіоналів яка з 2008 року надає послуги з організації корпоративних та масових заходів. Наші принципи прості та зрозумілі, ми завжди керуємося ними:

  • Унікальність – Ваш захід має бути індивідуальним, авторським та відповідати цілям і завданням Клієнта в незалежності від концепції й бюджету.

Досвід івент-агенції Luxury Communication (Лакшері Комунікейшн) дозволяє нам створювати будь-який корпоративний захід учасниками якого можуть стати від 20 до 2500 гостей. Саму стандартну або неймовірну ідею ми перетворимо в незабутній корпоративний захід наповнений WOW-ефектами заснованими на унікальності Вашої компанії, її брендів та корпоративних цінностях.

  • Чесність – це найвищий головний принцип, який ми використовуємо при взаємодії в нашій команді, в організації проекту, у відносинах з Клієнтом та підряниками;

Компанія Luxury Communication (Лакшері Комунікейшн) в організації корпоративних заходів вибудовує довірчі відносини з Клієнтом, головний принцип якого – чесність. В нас завжди чисті бюджети, без додаткових та прихованих комісій. Наш гонорар – це агентська комісія, вона не змінюється з 2008 року. Наші Клієнти завжди отримують актуальні і чесні статуси під час підготовки та організації корпоративного заходу.

  • Відповідальність – івент-агенція Лакшері Комунікейшн (Luxury Communication) команда професіоналів перевірена роками та тисічамі проектів. Тому ми сміливо беремо на себе відповідальність за кожного учасника нашої команди та підрядників задіяних в організації Вашого свята.

Організація корпоративних заходів складна й непроста справа. На кінцевий результат впливає дуже багато факторів. Не кожен організатор або івент-агенція усвідомлює, що у них немає права на помилку, що у них немає завтра. Є тільки тут та зараз. Тому навіть сама геніальна ідея може зазнати фіаско в не професійних руках. А в руках професіоналів закоханих в свою професію найпростіші ідеї корпоративних заходів набувають нового значення.

Довіряйте організацію новорічного корпоративу тільки професіоналам.

НАШІ ПРОЕКТИ