Організація корпоративного західу: Ювілей компанії, вільний тимбілдинг та вечірня програма.

20 років разом.

Організація корпоративних заходів – це історія однієї події або тривалої та плідної співпраці між івент-агенцією та Клієнтом. Згодом організатори стають частиною компанії Клієнта. Знають внутрішню “кухню”, приколи та фішки. З’являючись в офісі компанії Клієнта, ми приносимо радість! Тому що Ваші співробітники вже розуміють, що незабаром відбудеться корпоративний захід, їх настрій піднімається та до події вони перебувають у стані приємного хвилювання і очікування. Але щоб стати частиною компанії Клієнта, потрібно пройти великий шлях від першого корпоративного свята, до низки незабутніх та хвилюючих заходів! Як правило, тривала та плідна співпраця зароджується на першому корпоративному заході, який довірив нам Клієнт. Перший захід для організатора найбільш хвилюючий, незабутній та дуже важливий. Ось із таким заходом ми і хочемо Вас познайомити! Привід для корпоративного заходу був чудовим – організація корпоративного заходу на честь Ювілею Компанії.
«Новий Світ» – це історія злетів та падінь компанії, створення та розвитку бізнесу, масштабування команди від 3 до 226 осіб. Це компанія, де всі співробітники вже давно не просто колеги, а справжня родина!

Івент-агенція Лакшері Комунікейшн (Luxury Communication) запропонувало концепцію Дня Компанії, Ювілей компанії – «20 років разом». Це був 2-денний, виїзний, корпоративний захід, в якому були об’єднані кілька видів тимбілдингів та традиційна урочиста вечірня шоу-програма, в якій взяли участь багато яскравих артистів, а Зіркою вечора був улюблений Ведучий нашої агенції – Юрій Ткач. Там де Ткач, обов’язково буде КАЧ!

Це був початок співпраці в організації корпоративних заходів між івент-агенцією Лакшері Комунікейшн (Luxury Communication) та одним із наших улюблених Клієнтів – компанією Новий Світ. У майбутньому на нас чекає ще багато чарівних та веселих заходів.

Чому організацію корпоративного заходу потрібно довірити
івент-агенції Luxury Communication?

Агенція з організації корпоративних заходів Luxury Communication – це команда професіоналів яка з 2008 року надає послуги з організації корпоративних та масових заходів. Наші принципи прості та зрозумілі, ми завжди керуємося ними:

  • Унікальність – Ваш захід має бути індивідуальним, авторським та відповідати цілям і завданням Клієнта в незалежності від концепції й бюджету.

Досвід івент-агенції Luxury Communication (Лакшері Комунікейшн) дозволяє нам створювати будь-який корпоративний захід учасниками якого можуть стати від 20 до 2500 гостей. Саму стандартну або неймовірну ідею ми перетворимо в незабутній корпоративний захід наповнений WOW-ефектами заснованими на унікальності Вашої компанії, її брендів та корпоративних цінностях.

  • Чесність – це найвищий головний принцип, який ми використовуємо при взаємодії в нашій команді, в організації проекту, у відносинах з Клієнтом та підряниками;

Компанія Luxury Communication (Лакшері Комунікейшн) в організації корпоративних заходів вибудовує довірчі відносини з Клієнтом, головний принцип якого – чесність. В нас завжди чисті бюджети, без додаткових та прихованих комісій. Наш гонорар – це агентська комісія, вона не змінюється з 2008 року. Наші Клієнти завжди отримують актуальні і чесні статуси під час підготовки та організації корпоративного заходу.

  • Відповідальність – івент-агенція Лакшері Комунікейшн (Luxury Communication) команда професіоналів перевірена роками та тисічамі проектів. Тому ми сміливо беремо на себе відповідальність за кожного учасника нашої команди та підрядників задіяних в організації Вашого свята.

Організація корпоративних заходів складна й непроста справа. На кінцевий результат впливає дуже багато факторів. Не кожен організатор або івент-агенція усвідомлює, що у них немає права на помилку, що у них немає завтра. Є тільки тут та зараз. Тому навіть сама геніальна ідея може зазнати фіаско в не професійних руках. А в руках професіоналів закоханих в свою професію найпростіші ідеї корпоративних заходів набувають нового значення.

Довіряйте організацію новорічного корпоративу тільки професіоналам.