Організація 8 березня в Дніпрі, корпоративне привітання,
корпоратив в офісі або за його межами.

8 березня – це свято весни та прекрасних жінок. Напередодні 8 березня, всі жінки чекають на вітання та подарунки не тільки від своїх близьких, а також від колег. 

Жінки грають дуже велику роль у корпоративному житті кожної компанії. Іноді на тендітних жіночих плечах тримається багато серйозних завдань, з якими вони успішно справляються. Жінки створюють радісну та приємну атмосферу в офісі. А також приносять успіх всій компанії.

Адже жінки 21 століття спроможні на все!

Тому пропонуємо Вам розглянути кілька варіантів організації корпоративного привітання Ваших жінок та подарувати їм святковий настрій напередодні свята 8 березня.

Намалювати щирі посмішки на обличчях зовсім не складно!

А ми з величезною радістю допоможемо Вам у цій нелегкій справі!

З усіма варіантами організації 8 березня в офісі, які пропонує івент-агенція Luxury Communication, можливо ознайомитись завантаживши презентацію нижче.

Корпоративне привітання, 5 ідей як привітати з 8 березня.

Перше, що спадає на думку – це традиційний букет квітів. Але чому б його не зробити корпоративним? Замовити спеціальний пакувальний папір у корпоративних кольорах або з нанесенням логотипу компанії. Корпоративний букет до 8 березня у вазі для квітів буде оригінальнішим подарунком. Вазу для квітів також можна виготовити з нанесенням логотипу компанії або в корпоративних кольорах…

Подарувати букет можуть чоловіки Вашої компанії. Але можна організувати вітання з 8 березня за допомогою професійних аніматорів, акторів, мімів чи казкових персонажів.

Чудовим подарунком може стати тематична фотозона на 8 березня. Оформлення офісу до 8 березня створить правильну атмосферу та настрій свята. Ви можете замовити фотозону в стилі Шанель або відправити Ваших жінок у подорож до романтичниго Парижу,  чи екзотичні Тропики. Все залежить від Вашої фантазії, а співробітники івент-агентства Luxury Communication організують оформлення офісу до 8 березня, реалізуючи всі Ваші сміливі фантазії.

Щось може бути кращим для жінок – ніж гарне її зображення! Робота професійного фотографа – відобразити чудову мить. А що може бути прекрасніше за гарну і чарівну жінку. Відмінним доповненням стане друк фотографій у корпоративній рамці з теплими побажаннями та логотипом компанії, які Вам забезпечить замовлення фотобутки на 8 березня.

Оточити Ваших жінок справжньою турботою можна організувавши Candy Bar. Приготувавши частування смачними солодощами та ароматною кавою.
Додати атмосферу свята нам допоможе живе виконання світових хітів, у виконанні саксофоніста, гітариста або цілим оркестром. Або їх прийде привітати справжня Зірка Олег Винник, Потап чи Олег Квнзов.

Усі перелічені варіанти організації корпоративного привітання з 8 березня призначені для офісу та святкового ранку. Якщо Ви плануєте організацію 8 березня у форматі корпоративу, вечірки або театрального дійства. Фахівці івент-агенції  із задоволенням створять для Вас унікальну, авторську концепцію заходу, ґрунтуючись на Ваших цілях, завданнях та корпоративній культурі Вашої компанії.

Усі перелічені варіанти організації корпоративного привітання з 8 березня призначені для офісу та святкового ранку. Якщо Ви плануєте організацію 8 березня у форматі корпоративу, вечірки або театрального дійства. Фахівці івент-агенції Luxury Communication із задоволенням створять для Вас унікальну, авторську концепцію заходу, ґрунтуючись на Ваших цілях, завданнях та корпоративній культурі Вашої компанії.

НАШІ ПРОЕКТИ

Чому організацію корпоративного заходу потрібно довірити
івент-агенції Luxury Communication?

Агенція з організації корпоративних заходів Luxury Communication – це команда професіоналів яка з 2008 року надає послуги з організації корпоративних та масових заходів. Наші принципи прості та зрозумілі, ми завжди керуємося ними:

  • Унікальність – Ваш захід має бути індивідуальним, авторським та відповідати цілям і завданням Клієнта в незалежності від концепції й бюджету.

Досвід івент-агенції Luxury Communication (Лакшері Комунікейшн) дозволяє нам створювати будь-який корпоративний захід учасниками якого можуть стати від 20 до 2500 гостей. Саму стандартну або неймовірну ідею ми перетворимо в незабутній корпоративний захід наповнений WOW-ефектами заснованими на унікальності Вашої компанії, її брендів та корпоративних цінностях.

  • Чесність – це найвищий головний принцип, який ми використовуємо при взаємодії в нашій команді, в організації проекту, у відносинах з Клієнтом та підряниками;

Компанія Luxury Communication (Лакшері Комунікейшн) в організації корпоративних заходів вибудовує довірчі відносини з Клієнтом, головний принцип якого – чесність. В нас завжди чисті бюджети, без додаткових та прихованих комісій. Наш гонорар – це агентська комісія, вона не змінюється з 2008 року. Наші Клієнти завжди отримують актуальні і чесні статуси під час підготовки та організації корпоративного заходу.

  • Відповідальність – івент-агенція Лакшері Комунікейшн (Luxury Communication) команда професіоналів перевірена роками та тисічамі проектів. Тому ми сміливо беремо на себе відповідальність за кожного учасника нашої команди та підрядників задіяних в організації Вашого свята.

Організація корпоративних заходів складна й непроста справа. На кінцевий результат впливає дуже багато факторів. Не кожен організатор або івент-агенція усвідомлює, що у них немає права на помилку, що у них немає завтра. Є тільки тут та зараз. Тому навіть сама геніальна ідея може зазнати фіаско в не професійних руках. А в руках професіоналів закоханих в свою професію найпростіші ідеї корпоративних заходів набувають нового значення.

Довіряйте організацію новорічного корпоративу тільки професіоналам.